7 вересня в залі засідань управління освіти та спорту Козятинської міської ради відбулась інструктивно-методична нарада директорів закладів дошкільної освіти «Окремі питання діяльності ЗДО у 2022-2023 навчальному році», у роботі якої взяла участь Інна Мадей, начальник управління освіти та спорту. Вона зазначила, що для закладів освіти новий навчальний рік особливий, а питання організації безпечного перебування дошкільнят у закладах є пріоритетним. Також наголосила, що в умовах воєнного стану дуже важливою є партнерська взаємодія між закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції. Вона дає змогу досягти позитивних результатів у швидкому вирішенні найактуальніших питань. Консультант Козятинського Центру професійного розвитку педагогічних працівників Надія Рачова повідомила, що з урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану, питання щодо створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти залишаються пріоритетними в 2022/2023 навчальному році. Окрім того, особлива увага приділяється роботі з батьками й налагодженню тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу та формуванню соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Завдання педагогів ЗДО – заздалегідь спланувати змістовий контент роботи, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та сприятиме зниженню тривожності, у роботі використовувати технічні засоби навчання, дидактичні, настільно-друковані ігри, різні види театрів, шашки, шахи, залучати дітей до малювання та поробок з паперу, природного матеріалу. Під час підведення підсумків наради учасники окреслили першочергові завдання ЗДО міста у воєнний час: відновлення та організація освітнього процесу для дошкільників, створення у ЗДО безпечних умов перебування, налагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу, надання різних видів психолого-педагогічної підтримки дітям і батькам, застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій.